سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروهای بخش سلامت بیشتر به ورزش اهمیت دهند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: نیرو‌های بخش سلامت باید برای حفظ سلامتی خود ورزش را دو چندان سرلوحه امور قرار دهند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه  علوم پزشکی کرمانشاه گفت:به ورزش نباید به چشم هزینه نگریست و بلکه سرمایه گذاری است که در اقتصاد سلامت نقش بسزایی دارد.
 
وی بیان کرد :دانشگاه علوم پزشکی از جمله ارگان‌هایی است که بیشترین نیروی انسانی را داشته و خدمات گسترده‌ای را در حوزه‌های مختلف بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد.
 
 غلامی گفت: نیرو‌های بخش سلامت در طول خدمت با توجه به نوع خدمات و فشار و استرس کاری که ویژه فعالیت در این حوزه است باید برای حفظ سلامتی خود ورزش را دو چندان سرلوحه امور قرار دهند.
 
وی ادامه داد: ورزش علاوه بر فوایدی که برای فرد دارد آسیب‌های مختلف را در جامعه کم خواهد کرد و بسیاری از مشکلات از دریچه ورزش قابل پیشگیری است.
 
وی ادامه داد: معاونت فرهنگی و دانشجویی تمام عزم خود را در راستای گسترش و ترویج روحیه نشاط و شادابی در میان دانشجویان و کارکنان جزم کرده است و امیدواریم با همت همگان شاهد ارتقاء فرهنگ ورزش در جامعه باشیم.
 
بهروش مسئول تربیت بدنی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی افزود:سال ۹۷ سال پر فروغی برای ورزش دانشگاه بود و موفق شدیم مقام‌های خوبی در سطح کشور و استان کسب کنیم.
 
وی گفت:در مسابقات دهه فجر ۱۱۰۰ ورزشکار در رشته‌های مختلف با هم به رقابت پرداختند که این تعداد شرکت کننده در نوع خود بی سابقه بوده و در حد یک المپیاد ورزشی است.
 
وی افزود:کارکنان دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولیان سلامت جامعه باید خود سالم و تندرست باشند تا بتوانند در جهت سلامت جامعه کوشا باشند.

 

انتهای  پیام/ز

 


 کارکنان دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولیان سلامت جامعه باید خود سالم و تندرست باشند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.