سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتحی: آذری قانونی نمی‌تواند کاری کند/ سر زمان مقرر چک تبریزی پاس می‌شود

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: آذری قانونی نمی‌تواند کاری کند و این شیوه آقای آذری درست نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امیدوارم بازی خوبی شود. تیم از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد. بعد از شکست مقابل الدحیل بازی خوبی برابر نفت مسجد سلیمان داشتیم و تصور می‌کنم که بچه‌ها برای بازی امروز آماده هستند.

فتحی تصریح کرد: امیدوارم نتیجه خوبی برای ما رقم بخورد و بتوانیم سه امتیاز را کسب و اولین سه امتیازمان در آسیا باشد.

مدیرعامل استقلال گفت: بیش از ۱۰‌ها بار با حامی مالی هماهنگ کرده بودند و وضعیت مالی ما را می‌دانند. قرارداد ما ذوب آهن ۹۰۰ میلیون تومان بوده که چک ۶۰۰ میلیون پاس شده و ۳۰۰ میلیون تومان فردا پاس می‌شود و این نوع حرکات فقط ویژه آقای آذری است و آن هم در شب بازی. آذری قانونی نمی‌تواند کاری کند و این شیوه آقای آذری درست نیست. چنین رفتاری را بازهم از آذری خواهیم دید.

مدیرعامل استقلال افزود: من فقط متاسف هستم و این رفتار‌ها غیر ورزشی است. آذری اولین بار نیست که چنین کار‌هایی را انجام می‌دهد. اخبار کذب را در روز بازی ما مطرح می‌کند. نه صادر کننده چک هستم و نه چکی دادم و چک برای حامی مالی استقلال است و قطعا در تاریخ مقرر پاس می‌شود و این کار فقط ضربه زدن به تیم استقلال و ضربه زدن به روحیه هواداران است که قطعا بدون جواب نمی‌ماند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.