سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی عنوان کرد؛

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های خیرین در احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: مأموریت این اداره‌کل ستادی است و مهمترین وظیفه آن، ایفای نقش دبیرخانه هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار یوسفعلی‌زاده مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: اداره‌کل حفظ آثار استان، فعالیت در حوزه حفظ و نشر ارزش‌ها را از طریق دستگاه‌ها و ساختار‌های مردم نهاد مطالبه می‌کند و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که ریاست آن را استاندار بر عهده دارد دیگر دستگاه‌ها را به تمکین در می‌آورد.

وی افزود: یکی از خلاء‌هایی که در اداره‌کل وجود داشت، نبود زیر مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های استان بود. با پیگیری‌هایی که صورت گرفت نمایندگان اداره‌کل در شهرستان‌های استان تعیین شدند و دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این شهرستان‌ها افتتاح شد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گفت: همانطور که در دوران دفاع مقدس در کنار پشتیبانی‌های دولتی و نهاد‌های رسمی، مشارکت مردم در پیشبرد جنگ نقش تعیین کننده‌ای داشت، لذا با تأسیس این انجمن به دنبال آن هستیم تا بخش مردمی نیز برای سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان فعال شود.

سردار یوسفعلی‌زاده  افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌تواند میعادگاه آحاد ایثارگران و پیشکسوتان عزت و شرف باشد و برنامه‌های مختلفی در این مرکز برگزار شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضو گفت: مراکز دفاع مقدس ۱۷ استان کشور به بهره‌برداری رسیده است. هر چند در بعضی از این مراکز بخش‌هایی هنوز تکمیل نشده، اما بازدید کننده دارد، لذا برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان نیازمند یاری و راهنمایی خیرین هستیم.
 
انتهی پیام//  س. ح.
 
برچسب ها: دفاه مقدس ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.