سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در روز‌های اول رجب،

۲۷۰ زوج از ۴ استان کشور در طرح هم‌سایه ۳ روز میهمان امام خوبی‌ها بودند

دوازدهمین اردوی طرح هم‌سایه با حضور ۲۷۰ زوج از استان‌های قم، تهران، گیلان و خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، فاطمه دژبرد، سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی درباره «طرح هم‌سایه» گفت: این طرح بخشی از طرح بزرگ «زندگی به سبک رضوی» و یکی از طرح‌های مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی ویژه زوجین سراسر کشور است.

وی با تاکید بر رایگان بودن این طرح، افزود: زوج‌های جوان پس از ثبت‌نام اولیه، به‌صورت گروهی و در قالب اردو‌های سه‌روزه به مشهد مشرف شده و ضمن استفاده از خدمات رفاهی و زیارت بارگاه منور رضوی، در دوره‌های آموزشی روانشناسی زن و مرد، مهارت‌های زندگی و خانواده که در محل اقامت آن‌ها در زائر شهر رضوی ویا زائرسرا و همچنین و حرم مطهر برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی  گفت : برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در این اردو به‌صورت مبدأ تا مبدأ طراحی‌شده و در طول مسیر نیز برنامه‌هایی برای عزیزان در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: امروز شاهد برگزاری دوازدهمین اردوی طرح «هم‌سایه» با حضور ۲۷۰ نفر از نومزدوجین از استان‌های قم، تهران، گیلان و خراسان رضوی بودیم.

تدوام آموزش‌ها به همت کانون‌های خادمیاری خانواده

سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: پس از اردو و بازگشت به استان‌ها روند آموزش و مشاوره طبق روال طرح زندگی به سبک رضوی از طریق کانون‌های خادمیاری خانواده در استان‌ها ادامه دارد.

دژبرد گفت : آموزش‌های کاربردی و مهارتی درزمینهٔ تحکیم، توسعه و تعالی خانواده برای زوجین جوان زائر و مجاور مشهد مقدس و همچنین زوجین سراسر کشور که در یک سال گذشته ازدواج نموده‌اند، در قالب یک برنامه مدون آموزشی با بهره‌گیری از روش‌ها و ابزار‌های ذیل برای یک دوره حدود سه‌ساله مطابق با یک نظام انگیزشی و ارتقایی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
 
انتهای پیام//ف.ح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.