سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال هفت هزار نفری کرمانی‌ها از مناطق عملیاتی

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه ثارالله کرمان گفت:در ایام نوروز، بیش از ۷ هزار زائر راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الله نیکخواه با بیان اینکه در ایام منتهی به نوروز، بیش از ۷ هزار زائر راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید خواهند کرد گفت: امسال استقبال فراوانی از اردو‌های راهیان نور توسط زائران کرمانی صورت گرفته است.

وی افزود: از ۱۲ اسفند اعزام دانشجویان کرمانی به سرزمین نور آغاز شده است و قریب به ۳۰۰۰ دانشجوی کرمانی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می‌کنند و با فرهنگ و سیره شهدا آشناتر خواهند کرد. اردوگاه شهید کازرونی استان کرمان در اهواز پذیرای میهمانان راهیان نور از استان‌های سیستان و بلوچستان، تهران و ایلام است.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه ثارالله کرمان گفت: حضور خانواده‌ها در زیارتگاه‌های راهیان نور باعث می‌شود که کودکان و جوان تر‌ها که امکان حضور یا درک سال‌های دفاع مقدس را نداشته اند با انس گرفتن با این مکان‌های مقدس بهره برداری فرهنگی لازم را از این مکان‌ها ببرند.

وی بیان کرد: با گسترش این فرهنگ پسندیده در سال‌های آتی می‌توانیم این انتظار را داشته باشیم که همانطور که مشهد مقدس و بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) بسیار مورد توجه مردم برای لحظه تحویل سال قرار می‌گیرد، زیارتگاه‌های دفاع مقدس که یادگار ایثارگری‌ها و درخشش بهترین جوانان این آب و خاک است هم مورد توجه قشر‌های مختلف مردم قرار بگیرد.
انتهای پیام/ی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.