سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجم قائمشهری، امید اصلی پرسپولیس در جدال سرنوشت ساز آسیایی

علی علیپور مهاجم گلزن و مازندرانی پرسپولیس امید اول این تیم برای گشودن دروازه السد است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قرمزپوشان تهرانی بعد از تساوی ناامید کننده مقابل پاختاکور ازبکستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، امشب در قطر به مصاف تیم قدرتمند السد خواهند رفت.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس که چند مصدوم ترکیب تیمش را دستخوش تغییر کرده است، به احتمال فراوان همان ترکیب همیشگی خود را به میدان خواهد فرستاد که در آن علی علیپور در کنار بودیمیر کروات در پیشانی خط حمله خواهد ایستاد.
علی علیپور مهاجم چارچوب شناس و قدرتمند پرسپولیس در بازی اول نتوانست دروازه ازبک‌ها را باز کند و در این دیدار امید اول تیم خود برای گلزنی محسوب می‌شود.

این مهاجم قائمشهری که فصل گذشته آقای گل لیگ برتر شد، در فصل جاری هم با ١٠ گل در ردیف دوم بهترین گلزنان لیگ قرار گرفته است.

علی علیپور در بازی با السد که در همه خطوط از بازیکنان خارجی با کیفیت بهره می‌برد، به دنبال به ثمر رساندن اولین گل خود در فصل جدید لیگ قهرمانان است.

محرومیت باشگاه از جذب بازیکن و نبود بازی ساز‌های خلاق موجب شده موقعیت گلزنی برای مهاجم گلزن سرخ‌ها در فصل جاری به مراتب کمتر شده و برای به دست آوردن فرصت در هر بازی تقلا کند.

انتهای پیام/آ
 


جدال سخت با السد، همه نگاه‌ها به ساق‌های مهاجم مازندرانی

برچسب ها: فوتبال ، اخبار ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.