سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنایه جالب ضرغامی به آیت‌الله آملی لاریجانی

سید عزت‌الله ضرغامی در واکنش به صحبت‌های آیت‌الله آملی لاریجانی در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید قوه قضاییه و ماجرای حلالیت گرفتن از وی، پستی به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از صحبت‌های آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید قوه قضاییه و ماجرای حلالیت گرفتن از وی، سید عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار پستی کنایه‌آمیز در صفحه شخصی‌اش به آن واکنش نشان داد و نوشت:

«آخر سال به ترافیک یوم الشک‌ها خوردیم. از شک در لیلة الرغائب و شک در چهارشنبه سوری گرفته تا شک در نحوه حلالیت طلبی! احوط آن است که در زمان تودیع، دیگران ما را حلال کنند نه بالعکس! #تودیع_ومعارفه_در_قوه_قضاییه».

شایان ذکر است؛ روز دوشنبه آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید قوه قضاییه سخنرانی کرد و در بخشی از این سخنرانی با اشاره به شایعاتی که پیرامون خانواده و دخترش وجود دارد گفت:

«گاهی دشمن بیرونی و جاهل درونی مشکل ایجاد می‌کند. دشمن شایعه کرد دختر رئیس قوه قضاییه جاسوس است. صبیه ما می‌رفت می‌گفتند شما از زندان آزاد شدید. عزیزی از ما حلالیت طبید، من گفتم عهد کردم از کسی که تهمت بزند نمی‌گذرم و کسی را هم که حرف ناحقی را شنید ولی دفاع نکرد، حلال نخواهم کرد. چرا وظیفه شرعی خود را انجام نمی‌دهیم و در برابر تهمت ساکت هستیم. برخی از قضات در کانالی بودند و تهمتی زدند و یک نفر گفت عجب دختر رئیس قوه جاسوس است. من کسی که تهمت بزند را حلال نمی‌کنم.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
واقعااااااا