سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداری اینترنتی به نام هنرمندان به کام کلاهبرداران

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از کشف یک فقره کلاهبرداری ۱۲۵میلیونی به نام هنرمند معرف موسیقی پاپ دراين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ علی تقی لو فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اعلام این خبر گفت: احدی از شهروندان با شکوائیه‌ای مبنی بر عقد قرار داد اینترنتی با خواننده معروف و عدم حضور ایشان در مراسم جشن به پلیس مراجعه که تحقیقات برای اقدامات پلیسی در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی با توجه به اشاره به رشد شیوه‌های نوین در کلاهبرداری اینترنتی در سال جاری افزود: با اقدامات مهندسی اجتماعی و تحقیقات صورت گرفته فرد مظنون که خود را مدیر برنامه‌های خوانندگان مطرح کشوری معرفی کرده بود در شهرستان تایباد استان خراسان رضوی شناسایی. با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس فتا شهرستان خدابنده انتقال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در خاتمه اظهار کرد: متهم پس از ارائه ادله و مستندات قانونی به اغفال و کلاهبردای از شهروند خدابنده‌ای به مبلغ ۱۲۵ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده قضایی و تفیهم اتهام به مراجع قضایی تحویل شد.
 
 
انتهای پیام/ن

دستگیری کلاهبرداری اینترنتی در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.