سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاربران در پاسخ به سؤال وزیر ارتباطات نوشتند

#نظر_مردم | آقای وزیر به فکر جیب مردم باش!

همزمان با سالگرد تاسیس وزارتخانه تلگراف، کاربران فضای مجازی از انتظارات متفاوت خود از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ۲۱ اسفند ۱۲۵۵ خورشیدی به دستور ناصرالدین شاه، علی قلی خان هدایت ملقب به مخبرالدوله به عنوان نخستین وزیر تلگراف ایران منصوب و در عمل وزارت ارتباطات تاسیس شد. همچنین در ۱۲۵۹ خورشیدی تغییراتی در ساختار اداری کشور به خصوص اداره پست و چاپارخانه‌ها به وجود آمد و میرزا علیخان امین الدوله به عنوان نخستین وزیر پست منصوب شد. این مناسبت بهانه‌ای شد تا محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کاربران و مخاطبان خود را به چالش بکشد. او همزمان با فرا رسیدن ۲۱ اسفند ماه از کاربران پرسید آیا از شرایط حال حاضر ارتباطات و فناوری اطلاعات راضی هستند؟

آذری جهرمی در توییترش نوشت:

«۱۴۲سال پیش در ۲۱ اسفندماه، وزارت تلگراف در ایران ایجاد شد. در ذهن شما نماد خدمات وزارت تلگراف آن روز، پست و تلگراف و تلفن سالهای نه چندان دور و ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز، چیست؟ از خدمات راضی هستید؟ چه انتظاراتی دارید؟».

این پست وزیر واکنش‌‌های گسترده‌ای را در فضای مجازی به دنبال داشت. در ادامه نمونه‌هایی از آنچه کاربران به صورت کامنت در زیر این پست نوشتند را می‌بینید:

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
تا جیب خودشون هست چرا جیب مردم