سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکدل: می‌خواهیم هندبال را به جایگاه اصلی اش بازگردانیم

رئیس جدید فدراسیون هندبال گفت: با برنامه ریزی دقیق می‌خواهیم هندبال را به جایگاه اصلی اش بازگردانیم.

علیرضا پاکدل رئیس جدید فدراسیون هندبال در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حضورش در راس امور فدراسیون گفت: برای این که هندبال را به جایگاه اصلی و قبلی خود برگردانیم نیازمند حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستیم.

پاکدل در پاسخ به این سوال که چه پیشنهاداتی برای برگرداندن هندبال به جایگاه قبلیش دارید گفت: در وهله اول تبریک می‌گویم و این انتخاب به عنوان ریاست جدید فدراسیون هندبال مربوط به کل خانواده هندبال است. او ادامه داد ما کار زیاد داریم باید از همین فردا شروع کنیم و با یک برنامه ریزی دقیق همان طور که در ابتدای صحبت هایم عرض کردم بتوانیم هندبال کشور را به جایگاه اصلی و قبلی خود برگردانیم.

او افزود: ابتدا باید مسائل کوچک و زیر ساخت‌ها را اصلاح کنیم تا بتوانیم به آن اهداف بزرگ و کلانی که در نظر داریم برسیم این مسئله هم زمان می‌برد، چون باید کار کرد، تلاش کرد و بستر سازی کرد و در این راه هم نیازمند حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و همه عزیزان اهالی هندبال هستیم.

رئیس جدید فدراسیون هندبال در ادامه درباره سوالی که پول‌هایی که در صندوق توسط رحیمی و دولو جابجا می‌شد را شما پیگیری کردید گفت: چون من از این قضیه اطلاع کافی ندارم ابتدا باید این مطلب را بررسی کنم، چون موجودی و هزینه‌های صندوق از قبل مشخص بوده و همچنین وزارت ورزش و ارگان‌های مربوط به آن از این قضیه اطلاع کافی داشتند.

او افزود: ابتدا اجازه دهید این مطلب را بررسی کنم و بعد اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار می‌دهیم.


بیشتر بخوانید:

صمصامی: انتظاراتمان از پاکدل به عنوان رئیسی جوان بیشتر است/ هندبال پتانسیل بالایی دارد

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال شد

داورزنی: هندبال، بسکتبال و والیبال می‌توانند قدرت برتر آسیا باشند


انتهای پیام/ 

اظهارات رئیس جدید فدراسیون هندبال درباره انتخابات این رشته 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.