سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکویی: مشکلات زیادی در هندبال داریم که باید برطرف شود

رئیس هیئت هندبال بوشهر گفت: حال هندبال خوب نیست و مشکلات زیادی در این رشته وجود دارد که باید برطرف شود.

غلامحسین نکویی رئیس هیئت هندبال استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخابات فدراسیون هندبال گفت: انتخابات  در فضای بسیار خوبی برگزار شد و همه  نامزدهای حاضر در آن  از افراد دانشگاهی و کار کشته های هندبالی بودند امیدوارم پاکدل بتواند از نظرات دیگر نامزدها و روسای هیات های استانی کمک بگیرد تا بتواند کارها را  با خرد جمعی  جلو ببرد. 

او افزود: حال هندبال خوب نیست باید وقت گذاشت و کارهای کوچک را انجام داد تا کارها درست شود و سپس اقدامات بزرگ صورت گیرد. همچنین ساختار کمیته ها درست شود و از افراد با تجربه در استان ها و مجمع استفاده کنیم تا بتوانیم در آسیا و جهان به موفقیت برسیم. 

رئیس هیئت هندبال استان بوشهر افزود: انتخابات دیر برگزار شد و باید زودتر انجام می شد .همچنین باتوجه به این که علیرضا رحیمی زود از کار کنار رفته بود انتخابات ما نسبت به دیگر فدراسیون ها دیرتر برگزار شد و از آن جایی که  این اتفاقات خیلی سریع رخ داد نامزدها فرصت کافی را نداشتند تا برای تبلیغات و حضور در دیگر استان ها وقت کافی بگذارند به هر صورت امیدواریم بتوانیم بار دیگر سکوهای از دست رفته را به دست بیاوریم.

نکویی در پاسخ به سوالی درباره ارسال کارت هدیه توسط یکی از نامزدها برای هیئت های استانی گفت: من در مجمع انتخاباتی و از نماینده آن شنیدم کسانی این کار را انجام داده اند و اگر تشخیص داده شود که چنین چیزی بوده و آن فرد به عنوان رئیس انتخاب شود انتخابات ابطال می شود. 

او در ادامه و درباره مشکل استان ها گفت: سالن های مناسبی نداریم و برای پخش زنده مسابقات مشکل داریم همچنین امیدوارم سالن هایی که در اختیار بخش خصوصی است برگردانیم و خانه هندبال کرده تا از آن استفاده کنیم. همچنین مشکلاتی برای تهیه وسایل مانند توپ داریم که امیدوارم بر طرف شود. 


بیشتر بخوانید:

صمصامی: انتظاراتمان از پاکدل به عنوان رئیسی جوان بیشتر است/ هندبال پتانسیل بالایی دارد

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال شد

داورزنی: هندبال، بسکتبال و والیبال می‌توانند قدرت برتر آسیا باشند


انتهای پیام/

اظهارات رئیس هیئت هندبال بوشهر درباره انتخابات هندبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.