سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دام افتادن سارقان حرفه‌ای باطری‌های خودرو در فریمان

فرمانده انتظامی فریمان گفت: دو سارق جوان که مرتکب سرقت انواع باطری خودرو‌های سنگین و سبک در سطح شهرستان‌های استان خراسان رضوی می‌شدند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ جواد خرسند فرمانده انتظامی فریمان گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی باطری خودرو‌های سبک و سنگین دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع به پلیس آگاهی این فرماندهی صادر شد.

وی افزود: تیم دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، پس از چند شبانه روز کار اطلاعاتی، حین گشت زنی و پوشش دهی نقاطی که احتمال سرقت‌های مشابه وجود داشت به یک دستگاه خودرو پراید که به صورت چراغ خاموش در حال تردد بود، مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی فریمان ادامه داد: راننده خودرو که متوجه حضور ماموران شده بود، قصد متواری شدن از محل را داشت که خودرو توسط پلیس متوقف شد و در بازرسی از آن دو عدد باطری خودرو کشف شد.

خرسند گفت: دو سارق جوان پس از دستگیری در بازجویی‌های علمی پلیس به ۱۴ فقره سرقت باطری خودرو‌های سبک و سنگین در سطح شهرستان‌ها و مرکز استان خراسان رضوی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان ادامه داد: شهروندان در سطح خراسان رضوی می‌توانند در صورت داشتن هرگونه موارد مشابه و یا اعلام شکایت از متهمان با پلیس آگاهی شهرستان فریمان با شماره تلفن (۳۴۶۲۳۴۷۰) تماس بگیرند.

انتهای پیام // ف. ک

 

دستگیری سارقان حرفه‌ای در فریمان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.