سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترمیم موقت محورهای خسارت دیده بر اثر بارندگی‌های اخیر

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از ترمیم موقت خسارت‌های وارده به راه‌های در بارندگی‌های اخیر خبر داد.

جلالزاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: در بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل، زیرسازی و روسازی و دریواسیون (دیوار هدایت آب) در محور‌های مواصلاتی استانی این مسیر‌ها آسیب دیده است.

وی افزود: این خسارت‌ها بیشتر در محور‌های فرعی و روستایی زیرکوه، قاین، بیرجند، فردوس، سربیشه، طبس، نهبندان، خوسف و درمیان بوده است .

جلالزاده اظهار کرد: با توجه به اینکه عامل اصلی تسریع در تخریب راه‌ها میزان رطوبت خاک است، انتظار داریم طی ۲ ماه آتی تخریب رویه راه‌ها شدت بگیرد که نیازمند صرف هزینه جهت تسریع در ترمیم رویه راه‌ها می‌باشیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: در مدت زمان انجام راهداری زمستانی مقدار4 هزار و  ۸۹۴ تن ماسه و نمک مصرفی و ۱۲ هزار ۸۰ کیلومتر باند برف روبی شده است.

وی افزود: راهداران با استقرار به موقع و تلاش شبانه نسبت به قابل استفاده بودن تمامی محور‌های حوزه استحفاضی اقدام نموده و بهسازی، مرمت این محور‌ها نیز با توجه به شروع سفر‌های نوروزی در کمترین مدت زمان ممکن انجام پذیرفته است.

انتهای پیام / ط آ

محورهای استان خراسان جنوبی ترمیم شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.