سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل؛

برگزاری آیین نوروزگاه در شهر‌های اردبیل

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری آیین نوروزگاه در شهر‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های نوروزگاه تصریح کرد: برنامه نوروزگاه به تبعیت از طرح ملی در مرکز استان و در محوطه پایگاه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی از 28 اسفند ماه سال جاری تا 13 فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشابه این برنامه در بازه زمانی ذکر شده در شهرستان ها نیز به اجرا درخواهد آمد، گفت: همچنین آیین استقبال از نوروز در تمامی شهرستان ها از 20 لغایت 28 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به اجرای مانور ستاد خدمات سفر در روز 22 اسفند ماه اشاره و بیان کرد: از 28 اسفند ماه سال جاری لغایت 13 فروردین ماه سال آینده اجرای برنامه های آیینی و بازی های بومی محلی پیش بینی شده است.

فلاحی از برگزاری مسابقه باستان شناسی از سه لغایت 13 فروردین ماه سال 98 در محل ستاد اجرایی خدمات سفر در نگارخانه خطایی خبر داد و افزود: در محل نگارخانه خطایی نیز نمایشگاه جاذبه های گردشگری و نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و غذاهای محلی در بازه زمانی ذکر شده دایر خواهد شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان به استقبال مسافران در 30 کیلومتری ورودی شهرستان ها اشاره و تصریح کرد: همچنین زنگ گردشگری و اهدا جوایز به دانش آموزان از سه لغایت 13 فروردین ماه در نگارخانه خطایی برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری نوروزگاه مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در مرز بیله سوار در روز 29 اسفند ماه خبر داد و افزود: مراسم استقبال از اولین مسافر خارجی ورودی به شهرستان بیله سوار و اولین مسافر ورودی به شهرهای استان نیز در اولین روز فصل بهار انجام می شود.

انتهای پیام/ع

برپایی نمایشگاه جاذبه های گردشگری در اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.