سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد؛

افزایش ۱۰۰ درصدی ترانزیت کالا از بندر شهید رجایی/ بیش از ۶۵ میلیون تن کالا تخلیه و بارگیری شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تخلیه و بارگیری بیش از ۶۵ میلیون تن انواع کالا در یازده ما امسال در بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، اله مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت:در یازده ماه امسال  ۶۵ میلیون و ۷۹۷ هزار و ۲۵۹ تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی در بزرگترین بندر تجاری ایران تخلیه و بارگیری شد.

وی افزود: از این میزان، ۴۲ میلیون و ۸۹۹ هزار و ۷۹۱ تن مربوط به کالا‌های غیرنفتی و ۲۲ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۴۶۸ تن نیز به فرآورده‌های نفتی اختصاص دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان حجم صادرات غیرنفتی از بزرگترین بندر تجاری کشور را ۳۰ میلیون و ۹۸۴ هزار و ۵۵ تن عنوان کرد و گفت: در  یازده ماه امسال واردات چهار میلیون و ۸۸۲ هزار و ۵۴۴ تن از اینگونه کالا‌ها به ثبت رسید و سه میلیون و ۷۰۴ هزار و ۵۵۶ تن، نیز ترانزیت شد.

عفیفی پور از ترانشیپ دو میلیون و ۳۲۵ هزار و ۶۳۶ تن کالای غیرنفتی از طریق بندر شهید رجایی به بنادر دیگر منطقه خبر داد و افزود: در این مدت، ۱۱۹ هزار و ۲۱۷ تن نیز کابوتاژ (حمل و نقل ساحلی) شد که در همسنجی با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

انتهای پیام/ف

افزایش ۱۰۰ درصدی کابوتاژ در بندر شهید رجایی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.