سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور؛

افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه آیت‌الله بروجردی

صبح امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه آیت‌الله بروجردی شهرستان بروجرد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،صبح امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه آیت‌الله بروجردی این شهرستان افتتاح شد.

از جمله گام‌های مهم این مرکز برنامه‌ریزی و سازماندهی افراد، تجهیزات و فضای فیزیکی به منظور دستیابی به اهداف، تهیه برنامه‌های ترویجی برای توسعه نظام نوآوری شامل برگزاری رویداد‌های علمی و اجتماعی، برگزاری کارگاه‌ها و سمینار‌ها و ایجاد ارتباط و تعامل لازم با پارک‌های علم و فناوری است.

گفتنی است حمایت از ایده‌های کسب و کار و نوآوری از طریق فراهم کردن فضا و تسهیلات لازم برای نوآوران و کارآفرینان بالقوه، کمک به ارائه دروس نوآوری و کارآفرینی، ارائه مشورت، سرپرستی و پیاده‌سازی زیست‌بوم کارآفرینی و حوزه‌های مرتبط با سازمان‌های محلی، منطقه‌ای و ملی بر اساس سیاست‌ها از جمله فعالیت‌های مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه آیت‌الله بروجردی است.

همچنین اهداف مهم این مرکز شامل شناسایی توانمندی و شایستگی‌های دانشجویان و کمک به آن‌ها در جهت طراحی مسیر شغلی مناسب، شناسایی توانمندسازی دانشجویان و اساتید خلاق و کارآفرین، حمایت از تیم‌های استارتاپ و ایجاد فضای مساعد برای تحول آفرینی، فراهم کردن زمینه آشنایی دانشجویان با الگو‌های موفق کسب و کار و کمک به شکل‌گیری کسب و کار‌های دانشگاهی است.

انتهای پیام/د

مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه آیت‌الله بروجردی افتتاح شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.