سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

آتش سوزی کارگاه مبل سازی در بزرگراه آزادگان/ فوت کارگر جوان در حادثه + عکس و فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی یک کارگاه مبل سازی در بزرگراه آزادگان و فوت یک تن بر اثر این حادثه خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۴:۰۵ صبح امروز (سه‌شنبه ۲۱ اسفند ماه) حادثه آتش سوزی در یک کارگاه مبل و منسوجات چوبی در بزرگراه آزادگان، شهرک گلریز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله ۵ ایستگاه آتش نشانی، ۴ دستگاه خودرو حامل تانکر آب و تجهیزات لازم به محل اعزام شد.

وی افزود: محل آتش سوزی یک گاراژ و بارانداز به وسعت ۴ هزار متر مربع بود که داخل آن کارگاه‌های کوچک و بزرگی وجود داشت و در قسمت شمالی این گاراژ، کارگاه مبل سازی و رویه کوبی به وسعت ۷۰۰ متر بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: زمانی که نیرو‌های آتش نشانی به محل حادثه رسیدند، محل کاملا شعله ور بود، در قسمت‌های دیگر این گاراژ منازل مسکونی زیادی وجود داشت.

ملکی بیان کرد: هر لحظه آتش در حال سرایت به منازل مسکونی اطراف بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران بیان کرد: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که افراد در داخل کارگاه حضور دارند.

ملکی گفت: آتش نشان‌ها به سرعت آتش را خاموش کردند و در همان لحظات اولیه توانستند یک مرد جوان ۲۶ ساله که دچار آتش سوزی شدیدی شده بود را از محل خارج کنند و تحویل عوامل اورژانس دهند.

وی افزود: سقف کارگاه به دلیل شدت آتش سوزی تخریب شد، اما به کسی آسیبی وارد نشد.

سخنگوی سازمان اتش نشانی شهر تهران گفت: آتش نشان‌ها توانستند یک کارگر دیگر را از محل خارج کنند که به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داده بود.

ملکی بیان کرد: آتش خاموش و ماموران محل را تحویل دادند.

 

 

انتهای پیام/

کارگر جوان در آتش سوزی کارگاه مبل سازی جزغاله شد

 

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.