سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهم‌ترین پیشنهاد‌ها برای توسعه گردشگری استان کرمانشاه

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت : یکی از مهم‌ترین پیشنهاد‌ها برای توسعه گردشگری استان برقراری پرواز‌های خارجی و بین‌المللی با توجه به زیرساخت‌های فرودگاه کرمانشاه است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت : ظرفیت‌های خوب در حوزه گردشگری استان باید مدیریت شودپیشنهاد‌های خوبی برای رونق گردشگری استان مطرح شد که بسیاری از آن‌ها قابلیت اجرا دارد.

وی با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت‌های گردشگری و استفاده از ظرفیت‌های این حوزه می‌تواند به ایجاد اشتغال در استان کمک کند، گفت : یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که برای ایجاد اشتغال در سال آینده روی آن تمرکز شده حوزه خدمات و گردشگری است.

رئیس اتاق کرمانشاه سپس به برخی از مشکلات واحد‌های صنعتی از نظر پرداخت و تسویه حساب با کارگران اشاره کرد که باعث ایجاد مشکلاتی برای آن‌ها شده است.

وی گفت: از فعالان حوزه تولید تقاضا داریم تسویه حساب با کارگران خود را بر اساس مستندات قانونی انجام دهند تا در آینده مشکلاتی برای آن‌ها ایجاد نشود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه گردشگری به تنهایی می‌تواند اقتصاد استان را بچرخاند، گفت: سال ۹۸ سال گردشگری و اشتغال استان کرمانشاه است.

هوشنگ بازوند ادامه داد: گردشگری بهترین فرصت برای افزایش درآمد سرانه مردم به‌صورت عادلانه است. وی با بیان اینکه امروز گردشگری به یک صنعت سودآور تبدیل شده است، اضافه کرد: این صنعت جای خود را در سبد هزینه خانوار‌ها باز کرده است.

استاندار، کرمانشاه را از نظر گردشگری استانی ثروتمند دانست و افزود: ظرفیت گردشگری در استان کرمانشاه آنقدر هست که به تنهایی بتواند اقتصاد استان را بچرخاند.

وی با بیان اینکه در حوزه گردشگری باید ظرفیت‌های استان را بزرگ جلوه دهیم و به قسمت‌های منفی اشاره نکنیم، اضافه کرد: همه استان‌ها در زمینه گردشگری نواقصی دارند و نباید اجازه دهیم این نواقص مانند غباری جلوی ظرفیت‌های گردشگری ما را بگیرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه حوزه خدمات می‌تواند محور توسعه استان باشد، اظهار کرد: کرمانشاه موقعیت جغرافیایی خوبی برای ارائه خدمات به استان‌های همجوار دارد .

 

 

انتهای پیام/د

ظرفیت‌های خوب در حوزه گردشگری استان باید مدیریت شود

 

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.