سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه اول مسابقات قرآن ، عترت و نماز توسط دانش آموزان دختر و پسر

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان از کسب رتبه اول دانش آموزان آبادان در مسابقات مرحله قطب۳ قرآن، عترت و نماز دانش آموزان خوزستان خبر داد.

حبیب الله رمضانی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان در گفتگوبا خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: مسابقات قرآن به میزبانی بندر امام خمینی (ره) و  با حضور دانش آموزانی از  مناطق ۱۳ گانه آبادان، خرمشهر، اروندکنار، ماهشهر ، شادگان، بندرامام خمینی(ره)، رامشیر، امیدیه، باوی، آغاجری، زیدون، بهبهان، هندیجان، رامهرمز در چهار روز برگزار شد.

 وی ادامه داد: دانش آموزان در ۱۰ رشته قرائت تحقیق و ترتیل ، حفظ ویژه و عمومی ، تفسیر قرآن، شرح نهج البلاغه، شرح صحیفه سجادیه، مداحی، اذان و احکام باهم به رقابت پرداختند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان افزود: دانش  آموزان دختران آبادان با ۱۱ رتبه اول، ۱۵ رتبه دوم و ۵ رتبه سوم  و دانش آموزان پسران با ۱۴ رتبه اول، ۱۱ رتبه دوم و ۶ رتبه سوم و در مجموع ۶۲ رتبه در این مسابقات مقام اول را به خود اختصاص دادند و شادگان با ۴۲ رتبه، مقام دوم را کسب کرد. 

رمضانی با ابراز خرسندی از گام برداشتن دانش آموزان در مسیر قرآن، عترت و نماز گفت:  این مسابقات  هرسال با اهدافی  ازجمه افزایش توانمندی ها و پرورش استعداد های قرآنی،بهرمند شدن از کارگاه های آموزشی و اساتید استانی برگزار می شود .

گفتنی است برگزیدگان این دوره از مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز قطب ۳ خوزستان فروردین ۹۸ به مرحله نخبگان استان خوزستان به میزبانی رامهرمز اعزام می شوند.

انتهای پیام/ د

مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.