سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز قهرمان واقعی کسی است که اشتغال ایجاد کند

استاندار اصفهان گفت:امروز قهرمان واقعی کسی است که اشتغال ایجاد کند، اگر فضای کسب و کار فراهم شود تولیدکنندگان سایر واحدهای مورد نیاز مردم را خواهند ساخت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی  استاندار اصفهان امروز در ادامه سفر خود به شهر‌های علویجه و دهق طی بازدید از شرکت بهار ریس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این واحد‌های تولیدی با استفاده از فرصت ایجاد شده بعد از برجام توانستند دستگاه‌های خود را به‌روز کنند و امروز نه‌تن‌ها وابسته نیستند بلکه صادرات به کشور‌های مختلف از جمله ترکیه دارند.

استاندار اصفهان با اشاره به کیفیت بالای محصولات این تولیدی‌ها تصریح کرد: در برخی از فروشگاه‌ها مردم و فروشندگان بدون این که اطلاع داشته باشند پارچه علویجه را به اسم ترک خرید و فروش می‌کنند.

وی افزود: مهردشت الگوی مناسبی برای توسعه است، این مجموعه‌ها را باید واحد‌های نشاط و امید دانست که علاوه بر تولید توانسته‌اند در حوزه‌های گردشگری و بهداشت خدمات شایانی به مردم ارائه دهند.

رضایی عنوان کرد: مدیران این مجموعه‌ها با ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۵۰۰ نفر باعث شده‌اند هیچ فرد بیکاری در این منطقه نباشد و بسیاری از افرادی که تحت پوشش نهاد‌های امدادی بودند امروز مشغول به کار هستند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: امروز قهرمان واقعی کسی است که اشتغال ایجاد کند، اگر فضای کسب و کار فراهم شود تولیدکنندگان سایر واحد‌های مورد نیاز مردم را خواهند ساخت.

وی در تشریح جزئیات جاده دسترسی پلیس‌راه اصفهان-کاشان-تهران به دهق و علویجه عنوان کرد: مردم منطقه در استفاده از این جاده پرتردد با مشکلاتی مواجه بودند که امروز ۱۵ کیلومتر از این جاده بهره‌برداری شد و تکمیل جاده در دستور کار اداره کل مسکن و شهرسازی قرار دارد.

 عباس رضایی امروز در ادامه سفر خود به شهر‌های دهق و علویجه از کلینیک تخصصی امام سجاد (ع) بازدید و مراحل ساخت مرکز نگهداری از سالمندان دهق را مورد بررسی قرار داد. 

 
انتهای پیام/م 
 

سفر استاندار اصفهان به دهق وعلویجه

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.