سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف خودروهای برداشت غیرمجاز مصالح از رودخانه در فارس + تصاویر

۱۴ دستگاه خودرو به علت برداشت غیرمجاز مصالح از رودخانه در شهرستان‌های فارس توقیف شد.

موسوی فر مدیر دفتر رودخانه‌ها و سواحل شرکت سهامی آب منطقه ای فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: یک دستگاه لودر در حال برداشت غیر مجاز مصالح از حریم رودخانه جلیان از توابع فسا توقیف شد.

وی ادامه داد: یک دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون نیز در حال برداشت غیر مجاز مصالح از رودخانه خالدآباد داریون متوقف شدند.

مدیر دفتر رودخانه‌ها و سواحل شرکت سهامی آب منطقه ای فارس با اشاره به توقیف یک دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون در رودخانه سولک بابامیدان در شهرستان رستم افزود: در بخش جایدشت فیروز آباد هم از فعالیت یک دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون به علت همکاری نکردن با نیروی انتظامی جلوگیری شد.

موسوی فر تصریح کرد: یک دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون نیز که در حال برداشت غیرمجاز در رودخانه فهلیان بودند، توقیف شده و به پاسگاه انتقال داده شدند.

وی افزود: یک دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون در شهرستان مهر بخش اسیر و یک دستگاه بیل میکانیکی و یک دستگاه کامیون در روستای امام از مهر بخش اسیر به علت برداشت غیرمجاز مصالح توقیف شد.

مدیر دفتر رودخانه‌ها و سواحل شرکت سهامی آب منطقه ای فارس بیان کرد: یک دستگاه لودر در شهرستان خنج بخش سیف آباد روستای جهره به علت خاکبرداری غیر مجاز از بستر متوقف شد.

انتهای پیام/چ

برداشت غیرمجاز مصالح از رودخانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.