سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

امتیاز منفی کمیسیون صنایع به وزیر جهاد کشاورزی/ وزارت جهاد هیچ برنامه‌ای برای کنترل قیمت و توزیع گوشت ندارد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود پرداخت.


ولی ملکی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلسگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه امروز این کمیسیون، اظهار کرد: طبق قرار قبلی بنا بود وزیر جهاد کشاورزی، نماینده اتاق بازرگانی و نماینده وزارت صنعت به منظور بررسی گرانی کالا‌های اساسی به ویژه گوشت و مرغ در جلسه امروز کمیسیون حضور پیدا کند.

وی افزود: متأسفانه وزیر جهاد کشاورزی مجددا بدعهدی کرده و در جلسه حضور نیافت لذا کمیسیون صنایع این موضوع را به عنوان یک امتیاز منفی برای وزیر مذکور محاسبه خواهد کرد.

ملکی تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی موظف بود تا در کمیسیون حضور یافته و علت مشکلات و گرانی‌های اخیر گوشت را برای نمایندگان بازگو کند چرا که اکنون مرغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی به قیمت ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشخص است که شیوه توزیع اشکال دارد تا حدی که صدای مردم درآمده و نمایندگان انتظار دارند که از زبان بالاترین مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی علت این معضل جدی را جویا شوند.

وی ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی اصولی نابخشودنی دارد، در این جلسه نماینده این وزارتخانه از شیوه توزیع گوشت دفاع کرد و مدعی شد که در شهر‌هایی مانند زنجان و گرگان مرغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی توزیع می‌شود در حالی که طبق پیگیری‌های شخص بنده مرغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی به قدری کم توزیع می‌شود که مردم برای آن صف می‌ایستند و در نهایت به جمع کثیری نمی‌رسد.

ملکی بیان کرد: در نهایت اعضای کمیسیون صنایع از اظهارات نماینده وزارت جهاد کشاورزی قانع نشدند و مشخص شد که در این وزارتخانه هیچ برنامه منسجم و عملی برای توزیع و کنترل بازار گوشت قرمز و سفید وجود ندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.