سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد قضایی با عوامل توزیع کننده مواد محترقه در قوچان

رئیس دادگستری قوچان گفت: آگاهی از خطر‌های چهارشنبه سوری احتمال بروز حوادث تلخ را کاهش می‌دهد.

آذری رئیس دادگستری قوچان  به خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت : در مورد پیشگیری از جرائم مراسم چهارشنبه آخر سال قطعا اقداماتی انجام می‌شود که در این راستا باید نیروی‌های نظامی و انتظامی آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید اطلاع رسانی لازم را در زمینه حوادث احتمالی در استفاده از مواد محترقه انجام دهد خاطر نشان کرد: اماکن باید در این زمینه نظارت و بازرسی شوند و تمهیدات لازم اندیشیده شود تا از حوادث احتمالی آن پیشگیری شود.

رییس دادگستری قوچان با تاکید به برخورد قاطع با توزیع کننده مواد محترقه گفت: در این راستا عوامل توزیع کننده مواد محترقه در شهرستان شناسایی و برخورد قضایی لازم با آن‌ها صورت می‌گیرد.

آذری در ادامه با اشاره به اینکه محلی در پارک نشاط جهت این مراسم کهن که با کنترل و امنیت خاطر بر پا می‌شود تصریح کرد: آگاهی از خطر‌های چهارشنبه سوری و شیوه مقابله با این خطر‌ها احتمال بروز حوادث تلخ را در آخرین ماه سال کاهش خواهد داد.

وی با بیان اینکه در روز‌های پایان سال احتمال تخلفات صورت گرفته در فضای مجازی با موضوع ساخت، تهیه خرید و فروش مواد محترقه وجود داشته باشد گفت: شهروندان توصیه‌های پلیس را در این خصوص جدی بگیرند، زیرا صدمات جسمی و تلفات جانی قابل جبران نیست.

رییس دادگستری قوچان افزود: حتما از باب پیشگیری از وقوع جرم اقدامات ویژه‌ای انجام گرفته است که تنها‌ترین دلخوشی مردم امنیت است که یکی از تکالیف حکومت تامین امنیت و شادی مردم است.

آذری یادآور شد: بیشترین آسیب پذیری در پاساژ‌ها یا مراکز بزرگ تجاری سطح شهرستان می‌باشد که باید اقدامات ویژه‌ای به صورت دراز مدت اندیشیده شود، کنترل و بررسی بیشتری از باب نگهبانان مراکز تجاری یا پاساژ‌ها صورت بگیرد و افراد مورد اعتماد در این مورد جذب کنند.

وی کنترل سارقان حرفه‌ای در زندان و سابقه دار، لغو مرخصی تا پایان سال سارقان حرفه‌ای در زندان را مورد تایید قرار داد و بیان کرد: فعال کردن گشت‌های انتظامی و برادران بسیج به عنوان محله محور برای جلوگیری از سرقت‌های شبانه باید در دستور کار قرار بگیرد و در این راستا مردم نیز باید نکات ایمنی حفاظت اماکن را مورد توجه قرار دهند.
 
انتهای پیام//ح.خ
 

هشدار دادگستری قوچان به توزیع کنندگان مواد محترقه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.