سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ارائه خدمات به مسافرین نوروزی استان افزایش قیمت نخواهیم داشت

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت : امسال ارائه خدمات به مسافرین نوروزی استان افزایش قیمت نخواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از عدم افزایش قیمت خدمات گردشگری در کرمانشاه طی ایام نوروز خبر داد و گفت : براساس دستورالعمل ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور در نوروز پیش رو در ارائه خدمات به میهمانان نوروزی همچون اسکان در مراکز اقامتی و سایر تاسیسات گردشگری افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی همه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر استان برای استقبال از میهمانان نوروزی، گفت : ۲۲ اسفند رزمایش هماهنگی دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر را در پارک شرقی کرمانشاه برگزار می‌کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تاکید کرد: همچنین برنامه ریزی کرده ایم امسال با مشارکت همه دستگاه‌های عضو این ستاد، برنامه‌های شاد و مفرحی را برای گردشگران اجرا کنیم که از جمله آن برگزاری ۱۰۸ برنامه شاد و متنوع را می‌توان نام برد.

وی در ادامه خواستار تخصیص به موقع بودجه تبلیغات ستاد خدمات سفر‌های نوروزی شد و اعلام کرد: باتوجه به فرصت اندکی که تا نوروز داریم، انتظار داریم سازمان برنامه و بودجه استان سریعتر اعتبارات مورد نیاز تبلیغات نوروزی را به ما اختصاص دهد.

قادری همچنین از شهرداری‌ها خواست تا در بحث زیباسازی و فضاسازی محیط شهر‌های استان و نیز مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها اقدامات جدی تری داشته باشد.

وی اضافه کرد: یکی از گلایه‌هایی که سال گذشته مسافران نوروزی داشتند، صدور برگه جرایم رانندگی به واسطه نبود پارکینگ توسط پلیس راهور برای گردشگران بود، لذا امسال از نیروی انتظامی درخواست کرده ایم نسبت به کاهش صدور جریمه برای مسافرانی که آشنایی چندانی با کرمانشاه ندارند، همکاری کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان در حاشیه رونمایی از این اپلیکیشن با بیان اینکه کرمانشاه اولین استانی است که این اپلیکیشن را رونمایی می‌کند، گفت: گردشگرانی که به بنا‌های تاریخی استان سر می‌زنند و یا از طریق فرودگاه وارد استان می‌شوند، از طریق "وایفای" رایگان می‌توانند این اپلیکیشن را نصب کنند.

وی یادآورشد: این اپلیکیشن علاوه براینکه به معرفی دقیق همراه با آدرس جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه می‌پردازد، گردشگران را در خصوص زمان برگزاری آخرین رویداد‌های گردشگری کرمانشاه و نیز نوع غذا‌هایی که توسط رستوران‌های استان ارائه می‌شود، آگاه می‌کند .

 

 

انتهای پیام/د

در ارائه خدمات به میهمانان نوروزی افزایش قیمتی نخواهیم داشت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.