سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه عنوان کرد؛

تجمع طلاب ضروری و لازم بود/وظیفه حوزویان در پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب بسیار مهم است

آیت الله غروی گفت:باید کار‌های تبیینی نیز در این خصوص انجام بشود،باید شرح مناسبی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب نوشته شود و به صورت کتاب درسی به طلاب آموزش داده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله سید محمد غروی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه ظهر دوشنبه در دیدار تعدادی از طلاب و اساتید حوزه علمیه گفت: وظیفه حوزویان در پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب بسیار مهم است.

وی ضمن تشکر از تجمع طلاب در مدرسه فیضیه برای حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب که یکشنبه هفته گذشته برگزار شد،بیان کرد: این تجمع هم لازم بود و هم ضروری.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه در مورد بیانیه گام دوم انقلاب نباید تنها به تجمع و راهپیمایی و این گونه مراسم‌ها اکتفا کرد، افزود: باید کار‌های تبیینی نیز در این خصوص انجام بشود،باید شرح مناسبی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب نوشته شود و به صورت کتاب درسی به طلاب آموزش داده شود.

آیت الله غروی عنوان کرد: دست آورد‌های انقلاب در دروس حوزه آموزش داده شود و مشخص شود که بعد از انقلاب توانستیم چه پیشرفت‌ها و موفقیت‌هایی را به دست آوریم،هم جامعه مدرسین و هم شورای عالی نسبت به مواضع مقام معظم رهبری حساس هستند و بی‌تفاوت نیستند.

انتهای پیام/ح

شرح بیانیه «گام دوم انقلاب» نوشته و به طلاب آموزش داده شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.