سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانبازان مدافع حرم سند‌های افتخار و عزت ملت ایران هستند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در دیدار با جانباز ۷۰ درصد مدافع حرم گفت: جانبازان مدافع حرم سند‌های افتخار و عزت ملت ایران هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در حاشیه دیدار با محمد رحمانی جانباز ۷۰ درصد مدافع حرم که به مناسبت روز شهید برگزار شد، با بیان اینکه رشادت‌ها و دلاوری‌های جانبازان مدافع حرم برای همگان واضح است گفت: جانبازان مدافع حرم سند افتخار و عزت ملت ایران هستند که در مقابل استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده اسلام از ارزش‌های اسلامی و مذهبی دلاورانه دفاع کردند.

وی با بیان اینکه میزبانی از فرزندان شهدا و جانبازان در مدارس برای مجموعه آموزش و پرورش این ناحیه، یک افتخار است اظهار داشت: خدا به شما و ملت ایران توفیق داد تا به برکت ایثار و وحدت مردم، تحت رهبری امام راحل، عزت کشور و ملت را در سایه اسلام و به نصرت خدا حفظ کنید.

موسوی اصل شهدا و ایثارگران را الگو‌هایی برای حرکت بر مسیر فرهنگ ایثار، جهاد و جهادگری تصریح کرد: بی‌تردید خانواده جانبازان از اجر و پاداش بی‌پایانی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار هستند.

گفتنی است؛ محمد رحمانی ۳۴ ساله جانباز مدافع حرم که ۴۵ روز در جبهه‌های سوریه حضور داشت، از ناحیه سر مورد اصابت ترکش قرار گرفت و به مدت ۳ هفته در بیمارستان حلب سوریه در کما بود و پس از آن به مدت ۹ هفته در بیمارستان بقیه الله تهران بستری گردید و اکنون در منزل تحت درمان قرار دارد.

انتهای پیام/گ

دیدار با خانواده شهدا

برچسب ها: آموزش و پرورش ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.