سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقف منزل به عنوان خانه عالم در بم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بم گفت: یک منزل مسکونی توسط یک خیر بمی به عنوان خانه عالم وقف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام علی ستوده رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بم گفت: توسط واقف خیراندیش محمد حسین خواجه بمی منزل مسکونی به عنوان خانه عالم در این شهرستان وقف شد.

وی افزود: این ملک بمساحت ۲۸۵ متر مربع یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال ارزش دارد که جهت استفاده برای روحانیون و مبلغین مسجد امام حسن عسکری (ع) وقف شده است.

حجت الاسلام ستوده تصریح کرد: از ابتدای امسال به همت خیرین نیکوکار ۸ مورد وقف جدید در حوزه اراضی موقوفات این شهرستان محقق شده است که وقف بر امور عام المنفعه، ساخت مسجد و برگزاری مجالس عزاداری در ایام ماه‌های محرم و صفر از جمله نیات واقفین خیر اندیش بوده است.

وی افزود: حوزه موقوفات شهرستان‌های، فهرج و نرماشیر زیر نظر این اداره می‌باشد و تا کنون با تبلیغات ترویجی فرهنگ وقف، بیش از ۴ هزار متربع زمین در قالب وقف در این شهرستان‌ها ثبت شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بم اظهار داشت: تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در حوزه نیاز‌های اجتماعی یکی از مهمترین اقدامات و وظایف این اداره می‌باشد و تا کنون با مشاوره‌های صورت گرفته بسیاری از نیات انتفاعی به سمت مصارف عام المنفعه سوق داده شده است.

انتهای پیام/ح

وقف منزل به عنوان خانه عالم

برچسب ها: وقف ، خیرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محسن
۰۹:۵۴ ۰۲ دی ۱۳۹۹
سلام آقای ریس من خانه ندارم باسه تابچه حیرانم پولم ندارم کمکمان کنید