تغییرات نسخه فیسلیفت بیشتر در بخش جلویی خودرو نمایان است. جایی که چراغها با گرافیک و ابعادی کاملا متفاوت به همراه خطوط تند و تیز و طرح مثلثی شکل قرار گرفتهاند. از این رو الانترای جدید به هیچ عنوان از نسخه قبلی خود قابل تشخیص نیست. تغییرات بخش پشتی خودرو نیز دستکمی از جلوی آن ندارند که نشان دهنده تغییر ذائقه طراحان هیوندای در این خودرو هستند. گرافیک و طرح چراغها به کلی تغییر کرده و جای پلاک از روی درب صندوق بار به سپر انتقال یافته است. نمایی که در نگاه اول شبیه به محصولات شرکت اوپل جلوه میکند.
در بخش کابین نیز تغییرات در غربیلک فرمان جدید و دریچههای تهویه مطبوع خلاصه میشوند که حسی اسپرتتر از قبل را به سرنشینان القاء میکند. تمامی مدلها حتی نسخه پایه خودرو به صورت استاندارد از صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی بهره میبرند و صفحه نمایش ۸ اینچی نیز با قابلیت اتصال به CarPlay شرکت اپل و Andorid Drive شرکت گوگل به صورت سفارشی قابل دسترس است.
فضای پای سرنشینان عقب بسیار مناسب ارزیابی میشود و صندوق بار نیز جادار است. همچنین هیوندای برای اولین بار در این کلاس از سیستم صوتی برند اینفینیتی به صورت سفارشی استفاده کرده که پیشتر فقط در خودروهای کلاسهای بالاتر و لوکستر این شرکت استفاده میشد. کیفیت صدای سیستم صوتی اینفینیتی نسبت به سیستم صوتی استاندارد هیوندای بسیار بالاتر است.
نسخه پایه این خودرو در بازار آمریکا مجهز به یک پیشرانه ۲.۰ لیتری ۱۴۹ اسببخاری بوده که به یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک متصل است. قیمت نسخه آپشنال این خودرو ۲۷ هزار دلار است که حدود ۹ هزار دلار از نسخه پایه بدون آپشن گرانتر خواهد بود. همچنین گفتنی است؛ رقبای نزدیک این خودرو تویوتا کرولا، فولکسواگن جتا و کیا سراتو به شمار میروند.
بیشتر بخوانید: برترین خودروهایی که در سال ۲۰۱۹ معرفی میشوند +تصاویر
انتهای پیام/