سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خمین با ۵۰ هزار بوته گل رخت بهاری به تن کرد

معاون خدمات و ایمنی شهری شهرداری خمین: گل‌های فصلی و نشایی در بلوار‌ها و میادین خمین به عنوان بخشی از اقدامات استقبال از نوروز کاشته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،محمد چوگری معاون خدمات و ایمنی شهری شهرداری خمین گفت: به منظور زیبا سازی فضای شهری خمین گل‌های فصلی و نشایی در ارقام بنفشه، شب بو و مینای چمنی در بوستان ها، بلوار‌ها و میادین خمین و ۶ هزار و ۷۰۰ اصله نهال در حاشیه راه‌ها، میادین، خیابان‌ها و بلوار‌های این شهر در هفته منابع طبیعی کاشته شده است.

چوگری افزود: ۶۰ هزار متر از جداول و میادین ورودی شهر در آستانه نووز رنگ آمیزی شده است و مجموعه بازی در پارک تفریحی مدرس نصب شده است و ۷۰۰ متر کف پوش در آن‌ها اجرایی و همه پای چراغ‌ها و نیمکت‌ها نیز رنگ آمیزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۲ نماد متناسب با نوروز در میادین و فضای سبز این شهر نصب شده و سفره هفت سین در جوار بیت تاریخی امام راحل از ۲۸ اسفند ماه برپا می‌شود ودر پارکینگ بیت تاریخی امام خمینی (ره) ۲۲ اتاقک نصب که درآن‌ها صنایع دستی و سوغات خمین عرضه می‌شود.

معاون خدمات و ایمنی شهری شهرداری خمین در پایان افزود: سه نمازخانه در ورودی شهر و سرویس‌های بهداشتی نیز در وردی‌های شهر و ۹ پارک عمومی بهسازی و آماده شده است و برای اجرای طرح نوروزی در خمین در مجموع ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام /ک

خمین آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

برچسب ها: گل و گیاه ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.