سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران خبر داد؛

نظارت ۳ هزار گروه بر سلامت اماکن در ایام نوروز / تعیین مجازات‌های بازدارنده با هماهنگی قوه قضاییه

نمکی گفت: در ایام تعطیلات عید نوروز ۳ هزار اکیپ در سراسر کشور کار بازرسی از سلامت موادغذایی، محیط و اماکن را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت در حاشیه مراسم مانور بسیج سلامت نوروزی که صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد؛ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مانور بسیج سلامت نوروزی برگزار شده است و بازرسان سلامت محیط کار وزارت بهداشت از امروز تا ۲۰ فروردین ماه ۹۸ در قالب ۳ هزار گروه از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور کار بازرسی و نظارت بر اماکن عمومی، رستوران‌ها را انجام می‌دهند.
 
وی ادامه داد: بازرسان سلامت محیط کار در ایام نوروز به طور مکرر و پیوسته کار بازرسی از موادغذایی موجود در رستوران‌ها و دیگر اماکن را انجام می‌دهند و با دستگاه‌های مجهزی که در اختیار آن‌ها گذاشته شده است ارزیابی‌های لازم از رعایت مسائل بهداشتی و دیگر نکات انجام می‌شود؛ در صورت برخورد با کارشکنی‌ها در همان لحظه موارد تخلف صورت جلسه می‌شود و برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.
 
وزیر بهداشت تأکید کرد: امیدوارم ارائه کنندگان موادغذایی برای افزایش خیر و برکت کسب و کارشان رعایت حال مردم را کنند تا مردم با رضایت کامل به مسافرت در تعطیلات نوروز بپردازند.
 
وی ادامه داد: سلامت موادغذایی و محیط بسیار مهم است و می‌تواند به خانواده‌ها آسیب جدی وارد کند به همین دلیل برای ارتقا سلامت مردم اقدامات لازم به وسیله وزارت بهداشت انجام شده است؛ برای اثربخشی اقدامات و پیشگیری از وقوع جرم با سازمان تعزیرات و قوه قضاییه هماهنگی‌های لازم انجام شده است و اینگونه اقدامات همگی در راستای بازدارندگی از تخلف است.
 
انتهای پیام/

اقدامات وزارت بهداشت برای تضمین سلامت مردم در ایام نوروز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.