سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار؛

مساجد شهرستان بیجار آماده میربانی از معتکفان

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و گفت:مساجد بیجار میزبان مراسم معنوی اعتکاف می‌شوند

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام حسن رهبر  با اشاره به حضور پرشور جوانان در ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف گفت: حضور جوانان در اعتکاف زمینه ساز بعد معنوی آن‌ها است و موجب پرورش فکر و اندیشه جوانان در ارتباط نزدیک با خداوند متعال می‌شود.

وی به مهمترین برنامه‌های اجرایی در مراسم معنوی اعتکاف اشاره کرد وافزود: ختم قرآن کریم، تلاوت و هم خوانی قرآن، ختم دوازده هزار یا علی، برگزاری گفتمان‌های دینی، مناجات حضرت علی (ع)، انجام اعمال ام داوود، و ویژه برنامه شهادت حضرت زینب (س) از مهمترین برنامه‌های معنوی در این ایام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با بیان اینکه ویژه برنامه‌های مذهبی و فرهنگی برای معتکفان پیش بینی شده است افزود: تعداد ۳۰ مبلغ و مبلغه برای ترویج فرایض دینی در مساجد شهر و روستا‌های بیجار مستقر می‌شوند.

حجت‌الاسلام رهبر در پایان به محل برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اشاره کرد و گفت: محل برگزاری اعتکاف خواهران در مسجد حضرت جواد الائمه (ع) و برادران در مسجد حضرت قائم (عج) است.

ثبت‌نام مراسم اعتکاف از ۱۰ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در  استان آغاز شده و شرکت‌کنندگان برای بهره‌مند شدن از این مراسم معنوی تا ۲۸ اسفندماه فرصت دارند، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/م

استقرار مبلغان دینی برای ترویج فرایض دینی در بیجار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.