سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۲ هزار خانوار نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون بیش از ۴۲ هزار و ۵۰۰ خانوار نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون شش هزار و ۴۷۵ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند که ۵۶ یتیم و ۳۸۶ فرزند محسنین فاقد حامی هستند.
وی با اشاره به نیازسنجی انجام‌شده از وضعیت خانوار‌های مددجوی تحت حمایت این نهاد، افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامه امسال تمامی این خانوار‌ها نیازمند ملزومات شب عید در قالب شیرینی، میوه، آجیل و همچنین سبد غذایی هستند.
الهی راد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۹۹ خانوار یتیم، فاقد مسکن مناسب هستند که در این بخش بیش از ۵ میلیارد تومان بودجه برای ساخت مسکن این خانوار‌ها نیاز است.
وی بابیان اینکه حدود هزار و ۳۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج و زمین‌گیر نیز تحت حمایت این نهاد قرار دارند، تصریح کرد: چهار هزار بسته ایزی لایف،۵۰ تشک مواج و ۱۰ مورد اکسیژن ساز برای مناطق محروم نیازسنجی شده است.
مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این نهاد در سرفصل‌های اشتغال، درمان، پرداخت کمک‌هزینه معیشت، خرید و ساخت و تعمیرات مسکن، پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج، امور فرهنگی و تحصیلی و پرداخت تسهیلات کارگشایی به مددجویان تحت حمایت خدمات ارائه می‌کند.

گفتنی است: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی از طریق شماره‌گیری #۱*۸۸۷۷* با کد ۰۵۸ به محرومان کمیته امداد اهدا کنند، همچنین از طریق شماره‌حساب ۰۱۱۱۷۰۸۶۲۰۰۰۱ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۲۷۵۱ و یا با مراجعه به سایت کمیته امداد به نشانی www.emdad.ir کمک‌های خود را به مددجویان این نهاد اهدا کنند.
انتهای پیام/ط


حمایت از شش هزار و ۴۷۵ یتیم و فرزند محسنین در کمیته امداد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.