سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشش ۹۹ درصدی شبکه‌های رسانه ملی در همدان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت: هم اکنون ۹۹ درصد جمعیت استان زیر پوشش دریافت شبکه‌های رسانه ملی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی دهقان نیری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان در نشست هم اندیشی با فرماندار و مسئولان ملایر با تاکید بر لزوم توسعه رسانه‌ای شهرستان ملایر به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان همدان گفت: انعکاس خدمات مسئولان به مردم و از طرف دیگر بیان مشکلات جامعه از رسالت‌های رسانه ملی است.

دهقان نیری با اشاره به اینکه هم اکنون ۹۹ درصد جمعیت استان زیر پوشش دریافت شبکه‌های رسانه ملی هستند افزود: از ۲۴ ایستگاه تلویزیونی فعال در ملایر۱۰ ایستگاه مجهز به دریافت و ارسال شبکه‌های دیجیتال هستند که بزودی۶ ایستگاه دیگر هم  در روستا‌ها تجهیز می‌شوند.

وی با تاکید بر لزوم گسترش سیگنال رسانی زمینی در استان با هدف کیفیت بخشی دریافت شبکه‌ها وجلوگیری از قطعی سیگنال در برخی مناطق ادامه داد: از نظر پوشش شبکه‌های رسانه ملی، استان همدان جزء استان‌های برتر کشور است.

فتحی، فرماندار ملایر هم در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان درحوزه‌های مبل ومنبت، صنایع و معدن، گردشگری، فرهنگی ، کشاورزی و باغداری گفت: در ثبت جهانی انگور و ثبت ملی مبل ومنبت ملایر رسانه ملی با اطلاع رسانی به موقع و مناسب، بخوبی نقش خود را ایفا کرد.

وی اطلاع رسانی وآگاهی بخشی را یکی از شاخصه‌های سند توسعه شهرستان دانست و افزود: ارتباط رسانه‌ای مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تقویت شود.

انتهای پیام/ د

۹۹ درصد جمعیت استان همدان زیر پوشش دریافت شبکه‌های رسانه ملی

برچسب ها: رسانه ملی ، تلویزیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.