سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵۹ مدرسه آماده میزبانی از مسافران نوروزی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان گفت: یک هزار و ۲۳۹ کلاس درس در قالب ۱۵۹ مدرسه آماده میزبانی از مسافران نوروزی سال ۹۸ این استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، نظام مرادی با اشاره به تجهیز مراکز اسکان برای ایام نوروز گفت:: یک هزار و ۲۳۹ کلاس درس در قالب ۱۵۹ مدرسه آماده میزبانی از مسافران نوروزی سال ۹۸ به این استان است.

وی با بیان اینکه مراکز یاد شده با همکاری ۴۴۴ نفر عوامل اجرایی در پایگاه‌های اسکان برای پذیرش مسافران نوروزی آماده است، افزود: به منظور تکریم میهمانان خدمات اسکان و پذیرش در مدارس استان در سه گروه ویژه، الف. و ب. ارائه می‌شود.

مرادی بیان کرد: از مجموع کلاس‌هایی که به اسکان مسافران در نوروز ۹۸ اختصاص می‌یابد ۱۸۹ کلاس ویژه، ۱۶۷ کلاس الف. و ۴۳۲ کلاس نیز در گروه ب. قرار دارند و به مهمانان خدمات ارائه می‌دهند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان گفت: پذیرش مهمانان نوروزی به ۲ صورت اینترنتی و حضوری انجام می‌شود، ضمن اینکه پذیرش اینترنتی از چهارم اسفند در استان آغاز شده و تا ۲۳ اسفند ادامه دارد.

وی افزود: پذیرش حضوری نیز از ۲۸ اسفند در ۱۶ مرکز پذیرش پیش بینی شده در سطح شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان آغاز می شود و تا ۱۲ فروردین سال آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/م

۱۵۹ مدرسه برای مسافران نوروزی آماده شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.