سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۱۸ گروه جهادی به مناطق زلزله‌زده و محروم استان کرمانشاه

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت : در طول ایام نوروز ۱۸ گروه جهادی به مناطق زلزله‌زده و محروم استان اعزام می‌شوند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین قبادی بصیر مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت : در ایام نوروز گروه‌های جهادی بومی و مهمان به مناطق محروم و زلزله زده استان کرمانشاه اعزام می‌شوند.

وی از اعزام ۱۹۹ نفر در قالب ۱۴ گروه به این مناطق خبر داد و گفت : همچنین تاکنون چهار گروه جهادی از استان‌های تهران و قم برای حضور در مناطق زلزله زده و محروم کرمانشاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه بیان داشت: عرصه‌های جهادی برای اعزام جهادگران را شامل مناطق زلزله زده و منطقه محروم سر فیروز آباد اعلام کرد که جهادگران در این مناطق به انجام کارهای عمرانی، فرهنگی، سلامتی و آموزشی خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه طول مدت اقامت جهادگران در عرصه‌های سازندگی متفاوت است گفت: این گروه‌های جهادی از چهارم فروردین به مناطق مذکور اعزام می‌شوند.

قبادی بصیر با بیان اینکه گروه‌های جهادی متشکل از اقشار مختلف اعم از پزشک، دانشجو و دانش‌آموز هستند عنوان کرد: شماری از این گروه‌ها به صورت خانوادگی برای خدمت رسانی در مناطق محروم اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با تاکید بر نقش اثرگذار گروه‌های جهادی در رفع محرومیت‌ها بیان کرد: امیدواریم این فعالیت‌ها بتواند روحیه جهادی را در جامعه تقویت کند .

 

 

انتهای پیام/د

اعزام گروه‌های جهادی بومی و مهمان به مناطق محروم و زلزله زده

 

برچسب ها: تسهیلات ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.