سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأکید بر نحوه صحیح توزیع مایحتاج ضروری شب عید

استاندار چهارمحال و بختیاری بر نحوه صحیح توزیع مایحتاج ضروری شب عید تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست کارگروه تنظیم بازار با تأکید بر نحوه صحیح توزیع مایحتاج ضروری شب عید مردم گفت: امسال مشکلی درخصوص تأمین کالا در این استان وجود ندارد.

وی، به مردم اطمینان داد که کالا‌های اساسی مورد نیاز تأمین و ذخیره سازی شده و همچنین ارز مصوب به اندازه کافی برای واردات از سوی دولت برای کالا‌های اساسی و ضروری، تخصیص داده شده است.

عباسی با تأکید بر نظارت بر کشتارگاه‌های استان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی اضافه کرد: اگر کشتارگاه‌ها به موقع کشتار را انجام دهند قطعاً کمبودی در زمینه گوشت و مرغ در استان وجود نخواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر نظارت بر کشتارگاه‌ها، محل‌های عرضه کشیک با نصب بنر مشخص شوند، و در فروشگاه‌های عرضه، زمان کشتار، ساعت عرضه و در صورت امکان قیمت نیز مشخص شود تا سوء‌استفاده‌ای صورت نگیرد.

عباسی گفت: لازم است در مکان‌هایی که گوشت و مرغ وارداتی توزیع می‌شود و صف‌های طولانی را به دنبال دارد، سهمیه آن مکان‌ها افزایش داده شود تا از صف‌های طولانی جلوگیری شود.

وی با تأکید بر اینکه نانوایی‌ها به‌ویژه آزادپز‌ها باید در ایام تعطیلات عید به‌صورت کشیک فعال باشند، ادامه داد: قیمت میوه عید نوروز یک بار قبل از پایان سال مشخص شود و اجازه افزایش قیمت میوه در طرح تنظیم بازار وجود ندارد.

انتهای پیام/خ

نشست کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.