سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب المان‌های موضوعی به مناسبت فرا رسیدن نوروز

۱۲ المان گرافیکی حجمی و ۷ عدد سفره هفت سین در میادین و پارک‌های سنندج نصب می‌شود

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شهردار سنندج اعلام کرد: در آستانه فرا رسیدن سال نو و با هدف ارتقاء سیما ومنظر سطح شهر و استقبال هر چه بهتر و شایسته‌تر از مسافران و گردشگران نوروزی؛ ۱۲ المان گرافیکی حجمی و ۷ عدد سفره هفت سین در میادین و پارک‌ها سطح شهر نصب می‌شود.

شهردار سنندج اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن سال نو یکی از برنامه‌های شهرداری جهت زیبایی سطح شهر و استقبال از مهمانان نوروزی نصب المان‌های موضوعی به مناسبت فرا رسیدن نوروز است.

حشمت اله صیدی با بیان اینکه هرساله در آستانه سال نو به منظور تنوع بخشی بصری در ارتقاء سیما و منظر شهری، ایجاد شور و نشاط بین شهروندان و مسافران نوروزی المان‌هایی در سطح شهر طراحی و نصب می‌شود.

وی از طراحی ۱۲ المان گرافیکی حجمی وساخت ۷ عدد سفره هفت سین خبر داد و گفت: این المان‌ها درمیادین اصلی و پارک‌های سطح شهر نصب خواهد شد.

صیدی افزود: المان‌های کاج‌های نوری وگلدان‌های سنگی بسیار زیبای ساخته شده که در پارک‌ها ومعابر اصلی نصب می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر نصب المان در میادین وپارک‌های سطح شهر در نواحی منفصل شهری نیز المان‌های نوروزی نصب و جانمایی شود.

شهردار سنندج با بیان اینکه از هفته آینده المان‌های تولید شده در میادین، معابر اصلی و پارک‌ها و بوستان‌ها نصب می‌شود گفت:: امیدواریم با نصب این المان‌ها بتوانیم فضای شهر را آماده استقبال از نوروز کنیم.

انتهای پیام/ع

آمادگی شهرداری در آستانه نوروز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.