سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت استفاده از نمادهای تاریخی و فرهنگی در مبادی ورودی اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت : باید در مبادی ورودی اصفهان از نمادهایی استفاده شود که نمایانگر هویت تاریخی و فرهنگی این کلان شهر باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اصغر برشان عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در هفتادمین جلسه علنی این شورا اظهار کرد: بودجه سال ۹۸ با پیشنهاد شهرداری و با شاخص‌های ویژه نسبت به سال ۹۷ افزایش چشمگیری داشت که تحقق این بودجه با تعامل، همدلی و عزم همگانی اتفاق خواهد افتاد؛ در این راه نیازمند همکاری دولتمردان در طرح‌های ملی و ترافیکی حمل ونقل هستیم تا طرح‌های عملیاتی پیشرو به نتیجه مطلوبی برسد.

 
وی افزود: اطلاع‌رسانی مناسب به شهروندان یکی از وظایف شهرداری و حق شهروندان است تا عامه مردم از بسیاری از اقدامات شهرداری، سازمان‌ها و حتی شورای اسلامی شهر آگاه شوند بنابراین لازم است بیش از پیش در استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت‌های رسانه‌ای برنامه ریزی مطلوب صورت گیرد.
 
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید براینکه لازم است حقوق و مزایای تمام دستگاه‌های مرتبط با شهرداری بدون هیچ‌گونه تبعیضی پرداخت شده تا باعث نشود کارمندان تقاضای انتقال خود را از سازمانی به سازمان دیگر کنند، ادامه داد: باید در مبادی ورودی اصفهان از نماد‌هایی استفاده شود که نمایانگر هویت تاریخی و فرهنگی این کلان شهر باشد، زیرا این موضوع از ضرورت‌های حوزه اجرایی شهری است که جز در یکی از موارد در دیگر ورودی‌ها به چشم نمی‌آید.
 
وی تصریح کرد: سازمان نوسازی و بهسازی یکی از سازمان‌های مهم شهرداری در تحقق اهداف مطالعاتی سازمانی در احیاء راه‌های تاریخی و فرسوده بوده نیازمند معرفی مدیری توانمند در تحقق ماموریت‌ها و اهداف خود است، بنابراین از شهردار اصفهان تقاضا می‌کنم نسبت به تعیین تکلیف این سازمان اهتمام ورزد.
 
انتهای پیام/م 


طرح‌های حمل و نقل نیازمند حمایت دولتمردان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.