سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان در نوروز ۹۸ ، شهری زیباتر از همیشه برای پذیرایی از مسافران نوروزی

مدیرکل هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت : اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است تا در نوروز ۹۸ شهری زیباتر از همیشه برای پذیرایی از مسافران نوروزی داشته باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهزاد حقانی مدیرکل هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان در هشتمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اظهارکرد: در آستانه نوروز یک میلیون و ۲۵ هزار متر طول جدول باید در سطح شهر رنگ‌آمیزی شود، که تاکنون ۷۰ درصد جداول طبق برنامه رنگ آمیزی شده است، همچنین رنگ‌آمیزی ۲۲۵ هزار متر نرده در سطح شهر در دستور کار قرار گرفته که تاکنون ۷۰ درصد آن انجام شده است.

 
مدیرکل هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای انجام رنگ‌آمیزی جداول و نرده‌ها در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان ۱۹۳ تن رنگ خریداری شده است.
 
وی با بیان اینکه در روز‌های پایانی سال با توجه به افزایش حجم پسماند‌های خشک ساعات کار ایستگاه‌های بازیافت تا ساعت ۲۰ افزایش یافت، گفت:: طبق هماهنگی‌های انجام شده، خودرو‌های حمل پسماند در روز‌های جمعه نیز به در منازل مراجعه می‌کنند.
حقانی تصریح کرد: پاکسازی زمین‌های بایر، رفیوژ‌ها، برچسب‌ها و امحاء دیوار نویسی‌ها، شستشوی تمام نماد‌های شهر از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته تا در نوروز ۹۸ شهری زیباتر از همیشه برای پذیرایی از مسافران نوروزی داشته باشیم.
 
وی با اشاره به مدیریت چهارشنبه آخر سال، اظهارکرد: در این راستا مقرر شده است تمام ایستگاه‌های ثابت و سیار پسماند روز سه شنبه ۲۸ اسفندماه تا ساعت ۱۷ فعال باشد و در محل هر ایستگاه خودرو مستقر تا بازیافت‌های تحویل داده شده حمل شود، همچنین تمام مواد اشتعال زا از سطح معابر شهر جمع‌آوری شده تا مشکلی برای چهارشنبه پایان سال نداشته باشیم.
 
انتهای پیام/م 
 

ساعت کار ایستگاه‌های بازیافت افزایش می‌یابد

برچسب ها: شهرداری ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.