سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی استاندار قزوین :

نوروز فرصتی برای تبدیل شدن قزوین به مقصد گردشگری

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با بستر سازی انجام شده و هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی بویژه شهرداری و میراث فرهنگی تلاش می‌شود تا قزوین به مقصد گردشگری تبدیل شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین در جلسه ستاد خدمات نوروز گفت: در حوزه ستادی باید عزم مسئولان جدی باشد تا قابلیت‌های موجود را عملی کنند و بتوانیم قزوین را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

فرخزاد یادآور شد: با هماهنگی فرمانداران، شهرداری‌ها و مسئولان دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان باید برای ساماندهی عوارضی‌ها، نظافت و پاکیزگی شهرها، مناسب سازی ورودی‌ها، جمع آوری سگ‌های ولگرد اقدام شود.

وی اظهار داشت: همچنین میراث فرهنگی لازم است برای فک پلمب مراکز اقامتی اقدام کند تا در این ایام از همه ظرفیت‌های اقامتی و هتل‌های استان استفاده شود.

فرخزاد یادآورشد: مناسب سازی ورودی و خروجی‌های شهری، جمع اوری سگ‌های ولگرد، زیباسازی چهره شهرها، پاکسازی راه‌ها و راه اندازی نهضت بهداشت و پاکیزگی در جاده‌ها جدی گرفته شود.

وی گفت: استان قزوین فقط شهر قزوین نیست و در کنار برنامه ریزی برای شهر قزوین لازم است برای همه شهرستان‌ها هم برنامه داشته باشیم تا گردشگری همه مناطق فعال شود و رونق بگیرد.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآور شد: تعیین کشیک ادارات در ایام نوروز، اعلام مرخصی مدیران به استانداری، تأمین سوخت مورد نیاز استان در نوروز به صورت سیار و ثابت و آماده کردن مساجد بین راهی از دیگر اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

جلسه ستاد خدمات نوروز در قزوین

برچسب ها: استانداری ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.