سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حکم وزیر کشور؛

طالبی دبیر کارگروه ارتقاء سلامت نظام اداری وزارت کشور شد

وزیر کشور، رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی را با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر کارگروه ارتقاء سلامت نظام اداری وزارت کشور منصوب کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی طی حکمی علی طالبی را به عنوان عضو و دبیر کارگروه ارتقاء سلامت نظام اداری وزارت کشور منصوب کرد.

بنا بر این گزارش در متن حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی آمده است: در اجرای بند (ب) ماده (۱) آئین نامه پیشگیری و مقابله نظام‌مند و پایدار با مفاسد اقتصادی در قوه مجریه موضوع تصویب نامه شماره ۱۹۲۰۸۷/ت ۵۰۳۲۸ ه. مورخ ۲۸-۱۲-۱۳۹۲ هیات محترم وزیران، بدین وسیله جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر کارگروه ارتقاء سلامت نظام اداری وزارت کشور منصوب می‌نمایم.

پیگیری اجرای کامل دولت الکترونیک، افزایش پاسخگویی، شفاف سازی، مستند سازی و کاهش هزینه‌های اداری و اجرایی در حیطه مسئولیت‌های قانونی، بررسی و آسیب شناسی روند پیشگیری و مقابله با مفاسد اقتصادی، شناسایی و کنترل گلوگاه‌های فساد، بستر‌ها و زمینه‌های شکل گیری و گسترش مفاسد اقتصادی، ارائه طرح‌های جامع پیشگیری و مقابله با مفاسد اقتصادی، پیگیری انجام اقدامات قانونی و قضایی پرونده‌های مفاسد اقتصادی، ارائه پیشنهاد‌های لازم با بهره گیری از تجارب حاصل از اقدامات مقابله با فساد و ارائه گزارش مستمر عملکرد کارگروه در چارچوب الگوی گزارش دهی از طریق سامانه مربوط در وزارت کشور و سایر مواردی که در قوانین مختلف موضوعه در ارتباط با وظایف کارگروه می‌باشد و همچنین هماهنگی با جانشین گارگروه درخصوص تعیین رئیس دبیرخانه و فعال نمودن دبیرخانه کارگروه از جمله مواردی است که انتظار دارد نسبت به آن تلاش و کوشش نمائید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.