سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاعی: سال ۹۸ مسابقات زیادی در رده ملی داریم/ امسال سوپر لیگ بسکتبال خوبی داشتیم

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: سال ۹۸ برای رده ملی مسابقات زیادی برگزار می‌شود و در ۶ ماه نخست آن درگیر آن هستیم.

فریده شجاعیان نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: ما امسال در پنج رده سنی مسابقات ۳ در ۳ داریم و در ۶ ماه نخست سال ۹۸ درگیر این مسابقات هستیم.

او افزود: مسابقات جهانی و آسیایی بزرگسالان، مسابقه آسیایی و جهانی زیر ۲۳ سال و مسابقات آسیایی زیر ۱۸ سال مسابقات پیش روی ملی پوشان ما است. ما امسال هم بازیکنان تیم ملی پنج نفره و ۳ نفره مان یکی است و از آن جایی که بازیکنان در این مدت درگیر مسابقات لیگ بودند شرایط خوبی دارند و از شرایط تمرینی و آماده سازی دور نبودند.

شجاعی ادامه داد: از آن جایی که رویداد آسیایی رده سنی بزرگسالان در شهریور برگزار شود قرار است تا کادرفنی را پیش از تعطیلات نوروز اعلام و از ابتدای سال تمریناتمان را آغاز کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در خصوص مسابقات لیگ امسال هم بیان داشت: امسال مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشورمان با حضور ۱۲ تیم برگزار شد و شاهد رقبا‌های خوبی بودیم حتی تیم‌های دیگری هم بودند که خواهان حضور در آن بودند، اما امکان آن وجود نداشت.

او افزود: در مسابقات لیگ امسال ۲ تیم پایانی به دسته پائین‌تر سقوط کردند و ۲ تیم از لیگ یک راهی سوپر لیگ شدند ما قصد داریم مسابقات را با همین تعداد تیم ادامه دهیم و حامیان قوی جذب کنیم. به دلیل مسابقات ملی که در ۶ ماه نخست سال ۹۸ برگزار می‌شود مسابقات لیگ را در ۶ ماه دوم سال برگزار می‌کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال داشت: به دنبال جلب نظر حامی مالی قدرتمندی هستیم تا بتوانیم برنامه هایمان را به خوبی انجام دهیم پیش از این با ۲ حامی مالی به توافق رسیده بودیم، اما به دلیل مسائل اقتصادی به توافقات نهایی نرسیدیم. امیدوارم که حامی مالی خوبی جذب کنیم تا بتوانیم هزینه‌ها را تقبل کنیم.

او افزود: فدراسیون به تنهایی توانایی پرداخت هزینه‌ها برای مسابقات پیش رو را ندارد. در مسابقات امسال تیم‌های خوبی داشتیم که با حضورشان در لیگ شرایط خوبی را رقم زدند.

فریده شجاعی در پایان در خصوص مذاکرات با سرخ آبی‌های پایتخت برای تیم داری در لیگ گفت: پیش از این با گرشاسبی مدیرعامل سابق پرسپولیس در این خصوص صحبت کرده بودم و به من قول همکاری داده بودند، اما پس از تغییر در باشگاه پرسپولیس هنوز با ایرج عرب صحبتی نداشته ام، اما این مسئله را با او هم در میان می‌گذارم همچنین با امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال هم صحبت کرده ام و به من قول مساعدت داد و برای تحقق این موضوع قطعا بازهم پیگیر خواهم بود. حضور سرخابی‌ها به عنوان یک قطب می‌تواند به بسکتبال هم کمک کند.


بیشتر بخوانید:

قهرمانی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ بسکتبال بانوان

پیروزی گروه بهمن و نامی نو در رده بندی و فینال سوپر لیگ بسکتبال بانوان


انتهای پیام/ 

اظهارات نایب رئیس بسکتبال بانوان درباره شرایط این تیم 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.