سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه اول خراسان رضوی در بخش کشاورزی

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت:برای چهارمین سال متوالی این استان رتبه اول کشور در بخش کشاورزی را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مهدی پچاز مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی  در آیین تجلیل از کشاورزان نمونه گناباد گفت: امسال از ۱۲۷ بهره‌بردار نمونه بخش کشاورزی، ۱۵ نفر به عنوان نمونه‌های کشوری معرفی شدند.

وی از تولیدکنندگان بخش کشاورزی به عنوان قهرمانان ملی یاد کرد و ادامه داد: فعالان بخش کشاورزی با وجود همه مشکلات و سختی‌ها در راستای تامین امنیت غذایی مردم که مهمترین مساله است تلاش می‌کنند.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: به رغم مشکلات و تنگناها، خشکسالی‌های سال‌های اخیر و شرایط سخت تولید، تولیدکنندگان بخش کشاورزی با تلاش خود توانسته‌اند تولیدات خوبی داشته باشند.
 
پچاز با اشاره به افزایش نزولات آسمانی در پاییز و زمستان امسال، افزود: که شاهد افزایش کیفی و کمی محصولات در بخش‌های مختلف کشاورزی استان باشیم.

وی هدف از تجلیل از نمونه‌های بخش کشاورزی را ایجاد انگیزه برای تولیدکنندگان و الگو سازی برای سایر فعالان این بخش عنوان کرد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

فعالان بخش کشاورزی با همه توان تلاش می کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.