سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلیمانی: فدراسیون فوتبال از سال ۹۵ در اداره مالیات ثبت شده است

خزانه دار فدراسیون فوتبال گفت: نام فدراسیون فوتبال از سال ۹۵ در اداره مالیات ثبت شده است و اظهارنامه مالیاتی را تحویل داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سلیمانی، خزانه دار فدراسیون فوتبال در مورد بحث مالیاتی این فدراسیون گفت: بابت بند ۴ مبانی اظهارات مشروط ما در سال ۱۳۹۵ برای اولین بار فدراسیون فوتبال را در زمان حضور تاج ثبت کردیم و اظهارنامه دادیم تا بتوانیم از معافیت‌های مالیاتی استفاده کنیم. فکر می‌کنم یکی از معدود فدراسیون‌هایی هستیم که از سال ۹۵ اظهارنامه مالیاتی داده ایم. به همین علت از سال ۱۳۸۸ تا سال ۱۳۹۵ ما با اداره مالیات بابت نداشتن معافیت مشکلاتی را داریم.

او ادامه داد: در حال مذاکره با وزیر ورزش و جوانان هستیم تا با وزیر اقتصاد رایزنی داشته باشند تا مشکل تمام فدراسیون‌ها رفع شود. برای سال ۹۵ به بعد تمام تکالیف قانونی مربوط به مالیات انجام گرفته است. ما برای سال ۹۶ شامل تمام معافیت‌ها شدیم. تمام کمک‌ها دریافتی از فیفا و وزارت ورزش معافیت از مالیت است. برای سال‌های قبل این کار انجام نشده است و امیدواریم مشکلمان رفع شود.

او در مورد طلب ۱۷ میلیارد تومانی فدراسیون فوتبال از شرکت ایران نوین گفت: این موضوع در مراجع قضایی در حال پیگیری است و با وصول این طلب آن را در اختیار باشگاه‌ها قرار خواهیم داد.


بیشتر بخوانید:

داورزنی: قصد داریم برای مالیات فدراسیون فوتبال تخفیف بگیریم

تاج: می‌خواهیم مجوز VAR را از فیفا بگیریم/ سازمان اقتصادی فوتبال را تشکیل می‌دهیم

ماجرای ثبت نشدن قرارداد بازیکن ماشین سازی


انتهای پیام/

صحبت‌های خزانه در مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.