سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از دانشجویان نخبه زنجانی

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام از دانشجویان نخبه تحت حمایت این نهاد تجلیل کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در این مراسم که تعداد ۲۵ نفر از دانشجویان نخبه دختر و پسر شرکت داشتند گفت:کمیته امداد زیر مجموعه‌ای از بیت ولایت است که راهبرد مبتنی بر توانمند سازی را در پیش گرفته است.

وی به اقدامات و فعالیت‌های امداد در دهه‌های اول تا چهارم اشاره کرد و گفت:دهه اول شکل گیری دهه دوم ساماندهی فعالیت‌ها، دهه سوم تثبیت و عمق بخشی خدمات ودهه چهارم شکوفایی و تعالی و رشد و نوآوری بوده است.

مدیر کل کمیته امدادبا اشاره به راهبرد کمیته امداد از تقویت سلول‌های ماهیچه‌ای به تقویت سلول‌های مغزی خانواده‌های تحت حمایت گفت:رویکرد فکری وفرهنگی، ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار ومهارت آموزی جز راهبرد‌های اصلی کمیته امداد برای جامعه هدف است که فقر بین نسلی را ازبین می‌برد.

صفری بابیان اینکه در مسائل اجتماعی باید براساس عقلانیت تصمیم گرفت گفت:باید فکر را به مدل تبدیل کرد وفکر زمانی خریداری می‌شود که به محصول تبدیل شود.

وی به استفاده از پارک‌های علم وفناوری و تشکیل هیات‌های اندیشه ورز اشاره کرد و افزود:بایستی با تشکیل کانون مشاوران نخبه تصمیم ساز برای نظام تصمیم گیزی شکل گیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه با تأکید بر اهمیت تفکر و ایده پردازی در حوزه‌های مختلف علمی افزود: «دانشجویان عزیز به هرکجا از مقامات علمی و مدیریتی رسیدید حتماً گذشته را فراموش نکنید و دست نیازمندان را خصوصاً درززمینهٔ علمی و فرهنگی به یاری بگیرید». لازم به ذکر است در این مراسم از دانشجویان نخبه استان زنجان که دارای رتبه‌های علمی-پژوهشی، قرآنی و مذهبی، ورزشی و هنری در سطح کشور بودند با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه از آن‌ها تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/ن
 
 

تجلیل از دانشجویان نخبه زنجانی تحت حمایت کمیته امداد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.