سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شفیعی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نشست امسال فرمانداران کاربردی‌ و عملیاتی‌تر بود

فرماندار استان قزوین گفت: وزیر کشور در برخی از موارد مستقیما در رابطه با مصوبات کمیسیون‌ها، ورود کردند.

محمد شفیعی فرماندار قزوین در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره همایش فرمانداران و استانداران در وزارت کشور گفت: این نشست به نسبت سنوات گذشته کاربردی‌تر بود، مشکلاتی که فرمانداران عنوان کردند، کارشناسی و بررسی شد.

فرماندار استان قزوین در ادامه افزود: با حضور مستقیم و چهره به چهره با معاون عالی وزارت کشور، موضوعات طرح شد. البته سنوات گذشته هم نشست فرمانداران خوب بود، اما امسال کاربردی‌تر و عملیاتی‌تر  این موضوع مطرح شد، یعنی وقتی بنده از جلسه به عنوان فرماندار خارج شدم، می‌دانستم مواردی که مسئولین دیگر، وزیر و یا معاونان وزیر بیان کردند بر روی کاغذ آمده و مورد  بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه قرار است تیمی برای تحقق مفاد مصوبه‌های کمیسیون‌ها تشکیل شود؛ گفت: نکته حائز اهمیت، تقسیم این کمیسیون‌ها به کمیسیون‌های امنیتی، سیاسی، اقتصادی، مالی و اداری بود. در سنوات گذشته، مسائل و مشکلاتی بود که  به صورت کلی به آن‌ها پرداخت می‌شد، اما امسال به صورت تخصصی‌تر وارد شدیم و سوالات به صورت مستقیم مطرح شد. حتی وزیر کشور در برخی از موارد مستقیما در رابطه با مصوبات کمیسیون‌ها، ورود کردند. همچنین در این نشست اصلاحیه تکمیلی و راه بردی به این کمیسیون‌ها داده شد.

شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده نیز این نوع نشست‌ها فصلی و یا هر ۶ ماه یک بار میان فرمانداران تشکیل  شود تا ان‌‎شاالله این نوع نشست‌ها اثر‌گذارتر باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.