سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف سرقت مسلحانه جواهرات از یک آرایشگاه زنانه در ایرانشهر

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان از کشف سرقت مسلحانه طلا و جواهرات از یک آرایشگاه زنانه در ایرانشهر و دستگیری یکی از سارقان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: با اعلام گزارشی مبنی بر سرقت مسلحانه از یک آرایشگاه زنانه واقع در تقاطع " الزهرا " در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲ شهرستان ایرانشهر بلافاصله تیمی از مأموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران پلیس در محل جرم، خانمی به آن‌ها مراجعه و اعلام داشت که در آرایشگاه زنانه بود که ناگهان یک مرد و زن ملبس به لباس محلی وارد شده و با تهدید اسلحه گرم مقدار ۸۰ مثقال طلا و جواهرات از داخل کیفش سرقت کرده و متواری شدند.

سرهنگ ملاشاهی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه از کارکنان این آرایشگاه متوجه اظهارات ضد و نقیض یکی از آن‌ها شدند که در تحقیقات تکمیلی و با استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی محرز شد با همدستی افراد دیگری اقدام به ارتکاب این جرم شده است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با اقدامات فنی و تخصصی بالاخره این متهمه اعتراف کرد و گفت: در روز حادثه به محض ورود آن خانم که از مشتریان ثابت آرایشگاه است از طریق پیامک، حضور او و همراه داشتن طلا و جواهرات را به همدستانش اطلاع داده و درب را به روی آن‌ها بازکرده است.

سرهنگ ملاشاهی با بیان اینکه با دستگیری این فرد مقداری از طلا‌های سرقت شده توسط خواهر وی تحویل پلیس شد اظهار داشت: تلاش برای دستگیری همدستان این متهمه و کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

کشف سرقت مسلحانه جواهرات در ایرانشهر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.