سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد

وجود یک هزار پست سازمان جوانان هلال احمر در طرح نوروزی ۹۸

صابونچی از وجود یک هزار پست سازمان جوانان هلال احمر در طرح نوروزی ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب الدین صابونچی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در نشست خبری طرح نوروز ۹۸ جمعیت هلال احمر که صبح امروز (یکشنبه ۱۹ اسفند ماه) برگزار شد، اظهار کرد: سازمان جوانان تجربه نوزدهمین دوره حضور و خدمات رسانی به شهروندان در نوروز را دارد. در این راستا این سازمان در قالب ۶۷۴ پست ثابت، ۱۶۶ پست سیار و ۳۸۶ فضای دوستدار کودک و خیمه نماز در مجموع ۱۲۲۶ پست با هدف ارتباط بیشتر با مردم در جهت افزایش سرمایه اجتماعی و معرفی فعالیت‌ها و ظرفیت‌های جمعیت در ارائه خدمات بشردوستانه به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بیان کرد: امسال با همگرایی و هم افزایی بیشتر با سایر واحد‌های درون جمعیت و برون سازمانی نسبت به جلب همکاری‌های بین بخشی و تنوع بخشی خدمات برنامه ریزی شده است.

وی مطرح کرد: در بخش پست‌های ثابت اعضای داوطلب جوان به خدمات ایمنی و سلامت به همراه توزیع بروشور‌های اطلاع رسانی، راهنمایی و مشاوره درخصوص مخاطرات محلی پیش روی مسافران و ارائه آموزش‌های حضوری و خدمات سلامت می‌پردازند.

صابونچی درخصوص پویش ملی بهرفت گفت: پویش ملی بهرفت، به معنای بهبود رفتار‌های ترافیکی است که در سال‌های قبل تحت عنوان پویش نه به تصادفات جاده‌ای برگزار می‌شد و امسال نیز با شکلی متفاوت‌تر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.