سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیات دو حادثه تیراندازی در ماهشهر

فرماندار بندرماهشهر گفت: تیراندازی‌های امروز و دیروز ماهشهر به‌دلیل خصومت شخصی بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، شب گذشته و صبح امروز شهرستان بندر ماهشهر باز هم شاهد تیراندازی افراد نانشناس بود.

بر این اساس دیشب فردی ناشناس در شهرک طالقانی با اسلحه کلاشینکف یک راننده تاکسی را مورد هدف قرار داد که به گفته شاهدان عینی، گلوله‌ها به شکم و پای فرد مصدوم شلیک شده است.

صبح امروز نیز راکبان یک موتور سیکلت با اسلحه کلت کمری یکی از شهروندان را در ناحیه صنعتی هدف قرار دادند و با شلیک ۴ گلوله به پای وی، متواری شدند.

در این رابطه محسن بیرانوند، فرماندار ماهشهر  اظهار کرد: درگیری‌های مسلحانه‌ای که طی امروز و دیروز رخ داده کاملاً به‌دلیل خصومت شخصی بوده و علت دیگری نداشته است.

وی افزود: هنوز افراد ضارب دستگیر نشده‌اند، اما سر نخ‌های خوبی در این رابطه به‌دست آمده و در اسرع وقت خاطیان دستگیر خواهند شد.

گفتنی است در چند مدت اخیر چندین فقره حادثه تیراندازی در شهرستان بندرماهشهر مشاهده شده که نیازمند پیگیری جدی نهاد‌های امنیتی و انتظامی است.

انتهای پیام / ا

حادثه تیراندازی در شهرستان بندرماهشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
رحمتی
۰۲:۵۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
چرا دولت فکری به حال جوانان تحصیل کرده لر نمیکنه از بدبختی روی به شوتی اوردن اوم افراد ناشناس با سلاح رحم به شوتی سوارها نمیکنن مجبورن بخاطر حفظ خود و مال سلاح حمل کنن این حرجمرج تموم شدنی است یا ن
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
من از اهال شهر هستم خيلي ترسيديم خدا لعنتشون کنه
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
اسلحه زیاد شده .
امنیت کشور شوخی بردار و تعارفی نیست .