سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفرزاده خبر داد؛

صدور ۲۱ هزار مجوز پرواز نوروزی داخلی و خارجی/ ۱۵۱۰ پرواز فوق العاده تاکنون

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور ۲۰ هزار و ۹۵۹ مجوز پرواز برنامه‌ای و فوق العاده برای نوروز سال ۹۸ تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه ایام پیک پرواز نوروزی امسال از ۲۵ اسفندماه ۹۷ آغاز و تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه دارد،  اظهار کرد: برای انجام سفر‌های هوایی در نوروز امسال سازمان هواپیمایی کشوری مجوز ۲۰ هزار و ۹۵۹ پرواز فوق العاده برنامه‌ای برای مسیر‌های داخلی و خارجی صادر کرده است.

جعفرزاده تصریح کرد: برای اینکه بتوان بلیت هواپیمای بیشتری به صورت سیستمی در اختیار متقاضیان سفر‌های بخش هوایی قرار گیرد تا به امروز ۱۵۱۰ پرواز فوق العاده داخلی و خارجی صادر شده است و سازمان هواپیمایی کشوری آماده است جهت انجام پرواز‌های فوق العاده نوروزی با رعایت اصول ایمنی و توان شرکت ها، براساس درخواست شرکت‌های هواپیمایی مجوز پرواز در مسیر‌های زیارتی و سیاحتی صادر کند.


بیشتر بخوانید: انجام بیش از ۲۹ هزار پرواز نوروزی در ایام نوروز امسال


مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از این تعداد پرواز فوق العاده برای مسیر‌های بین المللی ۸۶۵ مجوز و همچنین در مسیر‌های داخلی ۶۴۵ مجوز صادر شده است.

وی گفت: مسافران می‌توانند در صورت نیاز و مشاهده هر گونه تخلف در نحوه توزیع و قیمت بلیت هواپیما ابتدا به شرکت مربوطه و با شماره تلفن‌هایی که در جدول ذیل بدان اشاره شده است تماس گرفته و یا از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی https://www.cao.ir، شکایت خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/

انجام ۱۵۱۰ پرواز فوق العاده داخلی و خارجی تاکنون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.